Cviky

Pre chudnutie je alfa a omega, aby vaše telo viac kalórií vydalo, ako prijalo. Cvičenie a pohyb majú splniť presne tento primárny účel. Sekundárny účel cvičenia je formovanie partií. Ich namáhaním sa zväčšuje a spevňuje svalstvo a tuk, ktorý sa odbúra, je nahradený práve svalovou hmotou. Zoradili sme pre vás najpopulárnejšie cviky pre jednotlivé telesné partie, tak aby ste ich vždy ľahko našli na jednom mieste. 

Cviky na brucho - pri posilňovaní brucha je dôležité precvičiť všetky časti brucha vhodnými cvikmi. Začíname s menším počtom opakovaní. Dôležité je dopriať brušným svalom regeneráciu. Nikdy neposilňujeme brucho každý deň.

Cviky na chrbát - bolesť chrbta je často dôsledkom svalovej dysbalancie, nesprávneho držania tela, stresu či obezity. Zbaviť sa jej možno aj niekoľkými jednoduchými cvikmi.

Cviky na hrudník - veľkosť pŕs je daná hlavne geneticky, ale určite sa s ňou dá ešte niečo spraviť. Pomôcť môže aj zopár cvikov v kategórií cvikov na hrudník a hornú časť tela.

Cviky na nohy - celulitída, nadváha a nevyformované nohy trápia veľa ľudí, pozrite si prehľad tých najúčinnejších cvikov na krásne a vyformované nohy.

Cviky na zadok - prehľad tých najlepších a najobľúbenejších cvikov na rozvoj plného, guľatého a pevného zadku.

Cviky na pevnú postavu - niekedy nazývané aj cviky na core alebo balančné cvičenie. Sú to svaly hlbokého stabilizačného systému, vďaka ich precvičeniu získate silnú a pevnú postavu.  

Cviky na ruky -  pri komplexnom cvičení sa často zabúda na rysovanie svalov na rukách. Pozrite si najlepšie cviky pre krásne a pekne vyrysované paže, ramená a bicepsy.

Cviky na boky - boky sú jedna z najdôležitejších partií, ale často je precvičovanie svalov na tomto mieste zanedbávané. Zaraďte cviky na boky do vášho pravidelného cvičenia.


Ak ste nenašli v prehľade cvikov to čo ste hľadali, skúste si pozrieť ešte sekciu Cvičenie pre zameranú na rôzne typy cvičení ako aj cviky rozdelené podľa kategórií cvičencov.