Cviky na nohy

Svaly na nohách patria medzi najmohutnejšie v ľudskom tele. Pokiaľ ich dokážete dostatočne posilniť a vybudovať tak pevné svalstvo, vaše telo sa vám odvďačí tým, že váš metabolizmus sa zvýši. Cvikmi si vybudujete svaly, ktoré sa zároveň prekrvia a koža tak zostane napnutá. Už po štyroch týždňoch pravidelného cvičenia zbadáte na vašich nohách viditeľné zmeny - nohy spevnia a celulitída začne miznúť. Nezabudnite teda zaradiť cviky na krásne a štíhle nohy do vášho pravidelného cvičenia celého tela. 

 

Vyskúšajte tieto 3 efektívne cviky na vnútorné stehná so Zuzanou. Nezaberú vám veľa času. Urobte 3-4 série a kľudne si môžte pridať aj závažia na nohy.

Intervalový tréning na nohy, ktorý môžete robiť kdekoľvek, potrebujete len podložku. Pre úplný tréning opakujte tri série.

Zacvičte si týchto TOP 13 cvikov zameraných na spodnú časť tela a nohy a získajte pevné a štíhle svaly. Veľa z cvičení vyžaduje využitie cvičebnej gumy alebo expandérov.

Zacvičte si s Mirkou cviky na krásne a štíhle stehná, ktoré môžete cvičiť aj doma. Pokiaľ vám stehná cvičením naberajú na objeme a chcete sa radšej zamerať na štíhle nohy, skúste cvičiť viac kardio, HIIT, cvičiť bez záťaže a cviky opakovať rýchlo a svižne.

Ak chodíte cvičiť do fitka, pozrite si tieto cviky ako efektívne vyformovať sedacie a stehenné svaly. Zacvičte si obľúbené cviky ako sú drepy na široko na lavičkách s kettlebellom, mŕtve ťahy s mierne pokrčenými alebo vystretými nohami, výpady so zanožovaním a záťažou alebo výstupy na bedňu.

Robiť dookola iba drepy a výpady, to je časom nuda. Ak chcete byť aj vy kráľovnou vyformovaných nôh, zacvičte si týchto 9 najpopulárnejších cvikov na pekné nohy a pevné stehná . Ak k nim pridáte pravidelnosť, výsledky na seba nenechajú dlho čakať.

Aj tie vaše nohy môžu byť krásne a štíhle, no klamať vás nechceme, zadarmo to nebude. Vyhraďte si 30 minút 3-krát do týždňa a výsledky sa dostavia skôr, ako by ste očakávali. Pred každým cvičením je potrebné trochu rozprúdiť krvný obeh - poskoky do strán s prekríženým zanožovaním pripravia vaše svaly na ďalšiu činnosť. Zahriatie by malo trvať cca 3...